Bestelgemak

Eenvoudig bestellen bij Hollandridderkerk

Eenvoudig bestellen bij Hollandridderkerk

Wat gemak is voor de een, is gedoe voor de ander. Daarom kunt u bij Hollandridderkerk bestellen hoe u wilt! Van telefonisch of per mail tot volledig geautomatiseerd. Onze klantenservice en accountmanagers krijgen regelmatig vragen over de mogelijkheden. Hieronder hebben we ze op een rijtje gezet:

  • Telefonisch; heeft u vragen over de beste uitvoering van handleidingen, posters, ringbanden, flyers enzovoorts, of twijfelt u over uw bestanden? Bel ons gerust en leg uw vraag voor aan een van onze specialisten. Die geven u graag advies of kijken even met u mee.

  • E-mail; uiteraard lezen we onze digitale post de hele dag door. Heeft u een opdracht of een vraag? Stuur hem dan met uw bedrijfsnaam en uw telefoonnummer naar sales@hollandridderkerk.nl hier zorgen ze ervoor dat u snel een reactie krijgt van onze collega met het beste antwoord!

  • Web portal; zowel voor eenmalige opdrachten als voor Print on Demand opdrachten kunnen we u toegang geven tot ons bestelportaal www.printservice.nl . Daar kunt u kiezen welk product u wilt, dit naar wens configureren en aangeven waar en wanneer we dit mogen bezorgen.

  • Koppeling met een inkoop- of CRM systeem: onze bestelapplicatie is gekoppeld aan diverse systemen van onze opdrachtgevers. Dat maakt het bestellen voor hen eenvoudig en inzichtelijk vanuit hun eigen omgeving.

  • Maatwerk koppelingen; onze ontwikkelaars kunnen mooie workflows maken die het handmatig bestellen volledig vervangen. Uw XML, JSON of ander gestructureerd bestand is de input voor onze administratieve- en productiesystemen. Via een Web portal kunt u de voortgang monitoren en bijvoorbeeld direct doorklikken naar de track&trace codes van de zendingen van uw materialen.

Een combinatie van bovenstaande is natuurlijk ook altijd mogelijk. Laat ons a.u.b. weten dat u interesse heeft en wij nemen graag contact op. Geheel vrijblijvend uiteraard.