De Hollandridderkerk Groep legt zich met haar dochteronderneming SecuredDocuments ook toe op de productie van beveiligd waardedrukwerk en de verwerking van kritische informatie. Hollandridderkerk/SecuredDocuments voldoet aan een uitgebreid pakket aan eisen om vertrouwelijk en fraudebestendig drukwerk te produceren.

Beveiligd (waarde-)drukwerk en vertrouwelijke documenten

SecuredDocuments richt zich op het waarborgen van de authenticiteit van (waarde-)documenten door het toepassen van echtheidskenmerken. Tevens wordt vertrouwelijke en kritische informatie verwerkt binnen beveiligde processen. Onze klanten nemen een breed scala van producten af, bijvoorbeeld:

• legitimatiebewijzen
  • diploma’s en cijferlijsten
  • examens
  • (digitale) strafdossiers
  • vermogensrapportages

Security oplossingen

SecuredDocuments levert, behalve de productie van waardedrukwerk en de verwerking van vertrouwelijke informatie, ook oplossingen ter voorkoming van document- en identiteitsfraude.

Maximale en unieke veiligheid

Ons voltallige personeel is gescreend en werkt volgens strenge normen. De 24-uurs beveiliging van ons pand en onze omgeving zorgt voor een maximale en unieke veiligheid van uw strikt vertrouwelijke werk.

Hollandridderkerk - Security Printing

SecuredDocuments

Bezoek de website van SecuredDocuments voor meer informatie over beveiligd drukwerk.

Naar SecuredDocuments