Het bestellen van drukwerk en printwerk kan tegenwoordig op tal van websites. Handig als u precies weet wat u nodig heeft en de kneepjes van professionele opmaak kent. Maar wat als uw behoeften verder gaan en u op zoek bent naar een betrouwbare partner, die de eisen en wensen van uw organisatie door en door kent?

Wij leren u graag kennen

Bij Hollandridderkerk geloven wij in persoonlijke aandacht en service voor onze klanten. Wij nemen graag de tijd om uw organisatie te leren kennen, zodat wij daar met onze dienstverlening optimaal op kunnen aansluiten.

Maatwerk dienstverlening

Daarmee leveren wij graag maatwerk; oplossingen en aanbevelingen afgestemd op uw behoeften en wensen. Wij helpen u met advies en begeleiden u bij het inrichten van een efficiënt proces voor Printing On Demand, het bestellen en distribueren van uw printwerk.

Vaste contactpersonen

In de communicatie met ons bedrijf heeft u vaste contactpersonen, die op de hoogte zijn van de werkzaamheden voor uw organisatie. Daarmee maakt u duidelijke afspraken over uw opdrachten en voor ons geldt: afspraak is afspraak. Daar kunt u van op aan.

Kwaliteit en tevredenheid

Al onze medewerkers zijn zich bewust van het belang van de kwaliteit van uw printwerk. Zij zijn kritisch op hun werk en voeren voortdurend controles uit. Wanneer wij een afwijking opmerken, zullen wij altijd contact met de opdrachtgever opnemen en eventuele problemen snel en adequaat oplossen.

Uw tevredenheid staat voor ons voorop, u moet op ons kunnen rekenen. Altijd. Dat is waarom wij van mening zijn dat persoonlijke aandacht en service van groot belang zijn. Bij onze klanten vertaalt zich dat in een hoge mate van tevredenheid en een langdurige samenwerking.

Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen?

In de wereld van online drukwerk en printservices is het eenvoudig om verdwaald te raken als u niet precies weet wat u nodig heeft. Heeft u behoefte aan meer dan alleen een standaard oplossing? Zoekt u een partner die uw organisatie echt begrijpt en met u meedenkt?

Wij zijn er voor u, altijd. Neem vandaag nog contact met ons op en ervaar het verschil van persoonlijke aandacht en service.

Hollandridderkerk - Printing On Demand - Grootformaat prints

Neem contact met ons op

Bent u op zoek naar een partner voor uw printwerk die uw organisatie begrijpt? Plan dan een vrijblijvend adviesgesprek met ons in. Wij zijn u graag van dienst!

Contact pagina