Een uniek relatiegeschenk

De Personal Image Calendar is hét persoonlijke relatiegeschenk waarmee u uw relaties of uw (thuiswerkende) medewerkers aangenaam zult verrassen. Attent, praktisch en betrokken, het hele jaar door. Van januari tot december toont elke pagina een gepersonaliseerde foto waarin de naam van bijvoorbeeld uw klant of medewerker wordt weergegeven.

De gepersonaliseerde kalender is ook een origineel alternatief als kerstcadeau of eindejaarsgeschenk. De kalender is uiteraard aan te passen naar de huisstijl van uw organisatie. Hierdoor kunt u op een persoonlijke manier uw boodschap onder de aandacht van uw relaties brengen.

Thema's

De beelden voor de kalender zijn onderverdeeld in vijf verschillende thema's: nature, urban, sports, Rotterdam en diversen. Naast deze vijf bestaande thema's kunt u de kalender ook zelf samenstellen: bekijk hier de complete beeldcollectie. Kies zelf voor een beeld voor de omslag en een beeld per maand. Elke kalender telt 13 gepersonaliseerde beelden.

Uitvoering

Het desktopmodel (ook wel tafel flipover genoemd) staat als een huis. Met een afmeting van 23,5 x 10,5 cm is de kalender een opvallende en handige blikvanger voor op elk bureau.

Hollandridderkerk - Grootformaat prints en Digitaal Drukwerk

Bekijk een voorbeeld

Klik op de onderstaande button om een voorbeeld te bekijken van de gepersonaliseerde desktop kalender.

Personal Image Calendar

Vraag een offerte voor persoonlijke kalenders aan

Hollandridderkerk levert uitsluitend aan zakelijke klanten.